PŁATNOŚCI:

Dostępne są następujące formy płatności:

1. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym – jest to forma płatności dostępna tylko, gdy jako forma dostawy, został wybrany “odbiór osobisty”.

Adres:

ul. Stanisława Augusta 50
35-210 Rzeszów

2. Przelew bankowy – jest to forma płatności, po wyborze której, dokonują Państwo wpłaty bezpośrednio na Nasz rachunek bankowy prowadzony w banku PKO BP, podając numer zamówienia w tytule. Przy wyborze tej formy płatności, dane do dokonania przelewu są następujące:

ZIELIŃSKI maszyny do szycia
ul. Króla Stanisława Augusta 50
35-210 Rzeszów
nr rachunku bankowego: 65102049130000960200110155

WPŁATY ZAGRANICZNE – nr rachunku bankowego: PL16102049130000950201534270

3. Pobranie – ta forma płatności dostępna jest jedynie, gdy wybierają Państwo dostawę realizowaną przez firmę kurierską DPD. Przy wyborze tej formy płatności, płacą Państwo gotówką kurierowi doręczającemu przesyłkę w momencie odbierania paczki.

KOSZTY WYSYŁKI:

Paczki do 30 kg wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska (dostawa na drugi dzień roboczy):

– 0,0 zł DARMOWA PRZESYŁKA za zakupy od 2999 zł.

– 12,90 zł (przelew, pobranie, szybkie płatności elektroniczne, płatności kartą)

Paczki o wadze powyżej 30 kg, a nie przekraczające 50 kg, wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska (dostawa na drugi dzień roboczy):

– 39,90 zł (przelew, pobranie, szybkie płatności elektroniczne, płatności kartą)

Paczki o wadze większej niż 50 kg wysyłamy na palecie (maszyny przemysłowe, złożone, ze stołem, blatem, przeszyte materiałem, gotowe do pracy)

– 99,90 zł  (przelew, pobranie, szybkie płatności elektroniczne, płatności kartą)

DOSTAWA:

Przesyłki dostarcza firma kurierska DPD. Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się paczka wysłana firmą kurierską sprawdzić można na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl/ po wpisaniu numeru listu przewozowego. Numer listu przewozowego znajdą Państwo w mailu potwierdzającym wysłanie paczki. Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Sprawdzenie przesyłki oraz zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru, jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.